Idi na sadržaj

Navike polova na internetu


Preporučene poruke

Otkako su se pojavile društvene mreže, povećale su se razlike u načinu na koji dva pola surfuju, pokazuju istraživanja, piše Politika.

Dečaci i devojčice počinju da koriste internet u proseku sa 11 godina i provode oko 3,4 sata dnevno onlajn. Već u tom uzrastu pojavljuju se razlike u tome kako različiti polovi koriste svetsku kompjutersku mrežu i one će se zadržati i u odraslom dobu, prenosi Politika.

Tinejdžerke dominiraju na društvenim mrežama (njih 84 odsto učestvuje u bar jednoj društvenoj mreži), dok je među dečacima taj procenat 66. Takođe je više devojčica nego dečaka među onima koji imaju mobilne telefone (92 prema 87 odsto), pokazalo je istraživanje kompanije „Kasperski”.

I druga istraživanja potvrđuju ove razlike. Studija agencije za odnose s javnošću „Porter Noveli” pod naslovom „Muškarci su sa ’Forskvera’, žene su sa ’Fejsbuka’” stavila je u fokus razlike između muškog i ženskog surfovanja. Opšti zaključak je da nežniji pol koristi mrežu da učvrsti postojeće veze i ostane u kontaktu s porodicom i prijateljima. Muškarci, s druge strane, na internetu pokazuju svoj status i iznose stavove da ih čuje šira publika.

Grupa profesora sa Fakulteta za psihologiju univerziteta u Batu, u Engleskoj, istraživala je razlike u ponašanju muškaraca i žena na internetu poslednjih 10 godina. Zaključak nedavno objavljene studije glasi da su se, od pojave društvenih mreža na internetu, povećale razlike u načinu na koji dva pola surfuju, da su te razlike značajne i da se vremenom povećavaju. U istraživanju je učestvovalo 500 studenata prve godine sa šest britanskih univerziteta.

Jači pol češće posećuje sajtove za zabavu, igre i muziku. Žene više vremena provode na društvenim mrežama poput „Fejsbuka” i „Tvitera”.

„Umesto da premošćuje i prevazilazi rodne razlike u društvu, način na koji žene i muškarci koriste internet održava te razlike i u nekim slučajevima ih čak povećava”, rekao je predstavljajući rezultate dr Ričard Džoiner, jedan od autora studije.

Nju više zanima komunikacija, a njega igra, klađenje ili muzika. Za 62,3 odsto žena i 51 odsto muškaraca internet je primarni izvor informacija o proizvodima koje nameravaju da kupe. Žene takođe češće vrše rezervaciju turističkih aranžmana preko interneta i više pretražuju sajtove o zdravlju.

Navike polova na internetu

Muškarci

* Proveravaju sportske rezultate

* Informišu se o političkim zbivanjima

* Učestvuju na aukcijskim sajtovima

* Skidaju muziku i filmove

* Kupuju i prodaju akcije

* Unose sadržaj (blogovi, „Tviter”)

Žene

* Posećuju društvene mreže

* Traže informacije o zdravlju

* Posećuju sajtove posvećene religiji

* Učestvuju u grupama za podršku ugroženima

* Češće kupuju preko interneta

* Prate omiljene brendove očekujući popuste i druge pogodnosti

Izvor: Agencija „Porter Noveli”, Univerzitet u Batu, Velika Britanija, Politika ( J. J. K.)

Da li vaše navike na internetu odgovaraju onima iz istraživanja? Šta biste izbacili, a šta dodali na listu?

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Žene

* Posećuju društvene mreže

* Traže informacije o zdravlju

* Posećuju sajtove posvećene religiji

* Učestvuju u grupama za podršku ugroženima

* Češće kupuju preko interneta

* Prate omiljene brendove očekujući popuste i druge pogodnosti

:celepenka:

Pa ja nisam žensko u 4 od mogućih 6 tačaka...

Samo sam na društvenim mrežama i to ovaj forum i fb i

po potrebi tražim informacije o zdravlju...

Pored toga pratim sportove,rezultate, takmičenja i turnire...

Uz ove tri tačke, jedino se još informišem o stvarima vezanim za moju profesiju,

jer tražim nove ideje za rad...

jbg, ovaj višak muškog hormona je stvarno učinio da nisam tipična žena... :lol:

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

* Proveravaju sportske rezultate - Pa da, klađenje ne ide bez provere učinka :lol:

* Informišu se o političkim zbivanjima - Tu i tamo, tek da ne izgubim niti

* Učestvuju na aukcijskim sajtovima - Jok :jok:

* Skidaju muziku i filmove - Onako, pomalo, rekreativno :roll:

* Kupuju i prodaju akcije - Jok, vala :smeh:

* Unose sadržaj (blogovi, „Tviter”) - Jok

3 od 6, taman za prolaznu ocenu. :lol:

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...