Seksualno obrazovanje u vrtićima???

20 poruka u ovoj temi

Napisano · Prijavi poruku

Piše: Slobodan Antonić
Izvor: FSK, DETINJARIJE

Upravo ovih dana u srpskim obdaništima, osnovnim i srednjim školama, na mala vrata uvodi se „seksualno obrazovanje“ praćeno podstrekivanjem dece na homoseksualne odnose.

Reč je o dopisu iz Ministarstva prosvete kojim su direktori obrazovnih ustanova obavešteni da je neophodno da se, koliko odmah, u sadržaje predmeta kao što su Srpski (maternji) jezik, Svet oko nas, Priroda i društvo, Fizičko vaspitanje, Građansko vaspitanje, Biologija, Sociologija, Ustav i prava građana i Psihologija, uvedu nastavne jedinice o „seksualnom nasilju“.

Pri Ministarstvu prosvete postoji „Grupa za zaštitu od nasilja i diskriminacije“ čija se zvanična stranica na sajtu Ministarstva može videti ovde. Ta grupa na sajtu Ministarstva objavila je „Stručno uputstvo za primenu obrazovnih paketa za učenje o temi seksualnog nasilja u obrazovno-vaspitnim ustanovama“ (ovde). U Uputstvu se vrtići i škole obaveštavaju da su pri Ministarstvu izrađeni „obrazovni paketi za učenje o temi seksualnog nasilja nad decom“ koji time „postaju deo redovnog postojećeg nacionalnog kurikuluma, odnosno nastavnog plana i programa“.

„Sadržaji Obrazovnih paketa“, piše dalje u Uputstvu, „izrađeni su tako da `nižu znanja` o temi seksualnog nasilja nad decom iz razreda u razred, minimum 75 časova“, a „što se tiče predškolskog uzrasta, Obrazovni paketi se realizuju kroz 15 susreta“. „Bez obzira na uzrast, sadržaj Obrazovnih paketa je koordinisano izrađen, tako da odgovara svakom detetu i učeniku/ci od 3 do 18 godina“.

U mejlu koji je u ime Grupe za zaštitu od nasilja i diskriminacije potpisala savetnica u Ministarstvu prosvete Gordana Medenica, a koji je upućen svim načelnicima školskih uprava u Srbiji, uporedo sa ukazivanjem na pomenuto Uputstvo, rečeno je da je Grupa „obrazovne pakete“ razvila „u saradnji sa Incest trauma centrom“. Na internet stranici ovoga centra mogu se naći „Paket za osnovnu i srednju školu“ (ovde) i „Paket za vrtiće“ (ovde).

U Paketu za vrtiće, u delu namenjenom uzrastu dece od 3 do 5 godina, na strani 12, detetu se kaže da nas „dodiruju mnoge različite osobe. Ko to sve može da bude?“. Slede slike članova porodice, pre svega mame i tate, ali i babe i dede, sestre i brata. Onda se na strani 30 nalazi crtež gole devojčice i golog dečaka, sa jasnim polnim karakteristikama, i od deteta se traži da obeleži gde voli, a gde ne voli kada ga „dodiruju“.

Na sledećoj strani piše: „Delovi tela koji su pokriveni donjim rubljem ili kupaćim kostimom se nazivaju: privatni delovi. Oni pripadaju samo tebi i imaš pravo da kažeš NE, da te dodiruju po njima. Učimo na glas svi: Moje telo pripada meni, nije tvoje od glave do pete, tražim da me poštujete!“.

Nisam psiholog, ali kao neko ko već treći put učestvuje u odrastanju deteta znam što i svaki drugi (normalan) roditelj – dete od tri, četiri ili pet godina biće, u najmanju ruku, zbunjeno ovakvom „nastavom“. Naime, sastavljači paketa reč „dodirivati“ koristili su prvenstveno u seksualnom smislu. Dete koje nije bilo žrtva seksualnog nasilja sigurno neće razumeti takvo značenje reči „dodirivati“. Jamačno će biti zbunjeno kada bude trebalo da oboji delove tela po kojima „voli“ ili „ne voli“ da ga „dodiruju“. Pogotovo će biti zbunjeno kada bude trebalo onu važnu mudrost – „moje telo pripada meni“ nekome da saopšti. I to kome – roditelju dok mu pere guzu ili kosu?

Učiti decu od tri godine, koja ne mogu da razumeju seksualno značenje reči „dodirivati“, da mogu svakome, pa i roditeljima, da kažu „moje telo pripada meni“ prilično je besmisleno. To je i nanošenje štete deci, jer im u glavama stvara konfuziju. Jer, ako ne razumeju seksualno značenje reči „dodirivati“, deca neće znati u kom kontekstu je jedino poželjno da izjave: „Moje telo pripada meni“.

Jedini način da se ta konfuzija izbegne jeste da se detetu objasni tačno seksualno značenje reči „dodirivati“. Da li je moguće to objasniti trogodišnjem detetu?

Takođe se pitam s kojim pravom se od vaspitačica traži da dete u vrtiću, uzrasta 5 do 7 godina, uči sledeće pravilo: „Ako dođe u posetu tetka, baba, ujak ili neki drugi član porodice i krene da te cmače po celom licu, u glavu, ljubi ruku, grli, steže – imaš pravo, iako to tu osobu čini srećnom, a tebi se ne sviđa u tom trenutku, da se izmigoljiš i makneš ili kažeš `izvini, ali ja ne bih da me ljubiš`“ (str. 73).

Trebalo bi obratiti pažnju ‒ nije reč o detetu koje ima 15 godina, već o petogodišnjaku. Pa kada ćemo moći da ih „cmačemo po celom licu, u glavu“, da ih „grlimo i stežemo“ ako ne tada? Ne vidim otkuda Ministarstvu prosvete pravo da našu decu uči kako je nasilje – i to valjda „seksualno nasilje“ (!?) – ako ih babe i tetke „cmaču“.

Začuđujući je, zapravo, ekstremno neprijateljski stav sastavljača „paketa“ prema tradicionalnim karakteristikama srpskog društva čak i kada one nemaju veze sa „seksualnim nasiljem“. Tako se na strani 225 paketa za školarce, traži od nastavnika Prirode i društva (3. razred) da deci objasne „dobre i loše strane naše tradicije“, odnosno da ih nauče da „učenici/e ne pristaju na tradiciju koja im nanosi bol/štetu već znaju kako sve mogu da reaguju u situacijama seksualnog nasilja“ (225).

U okviru toga traži se da se deci podele kartice „na kojima je prikazano ono što čini našu tradiciju u odnosima u porodici i odnosima u školi – u prošlosti“ (227). Dakle, da znate da je, od sada, prema našem Ministarstvu prosvete, „opis koji se odnosi na neprijatnost/nasilje“, a koji očigledno da ima neke veze sa seksualnim nasiljem, čim se nalazi u ovom „paketu“ i sledeće: „đaci nisu imali kome da se žale ako im nešto nije bilo po volji“; „deca nisu smela da protivreče svojim roditeljima – morala su da ćute i slušaju“; „đaci su morali često dugo da pešače kako bi stigli do škole“; „učitelj/ica je bila stroga i deca su se plašila svoga učitelja/ice“.

E baš je grozna bila naša škola. Morali smo da pešačimo do nje, učitelji su bili strogi, slušali smo roditelje, a ono što je bilo najgore – „đaci nisu imali kome da se žale ako im nešto nije bilo po volji!“. Užas.

Srećom, tu je naše Ministarstvo prosvete da nam decu nauči kako su im roditelji pogrešno vaspitani i da je sada sve drugačije. Recimo, sada deca imaju pravo da pitaju „Kako izvesti francuski poljubac?“ (str. 346) i da u „Paketu za osnovnu i srednju školu“ pročitaju (ili da im nastavnici prepričaju) da tada „osoba koja ljubi dotiče jezik druge osobe, one koja je poljubljena. Nadražuje usne, usta i jezik, tri oblasti koje su vrlo osetljive na dodir i pruža osećanje prijatnosti i uzbuđenja“ (346).

Takođe, naša deca, prema normativima našeg Ministarstva prosvete, trebalo bi da nauče da je „ostvariti seksualni odnos i doživeti zadovoljstvo, stvar želja, potreba i dogovora osoba koje vode ljubav“ (347). U tom smislu, „Paket za osnovnu i srednju školu“ objasniće im „šta se konkretno radi kod oralnog seksa“ (346), „šta je to analni seks“ (347) i „koliko dugo sme da se masturbira“. (odgovor: „ne postoje vremenska /dobna ograničenja za masturbiranje; važno je da im to donosi prijatnost i zadovoljstvo“; (346).

Nisam siguran da bi deca u školi trebalo da uče kako „ne postoji vremensko ograničenje za masturbiranje“. Zapravo, mislim da se samo ludaci ponašaju na taj način. Takođe, naše Ministarstvo prosvete veruje da bi deca trebalo da se podučavaju – valjda u cilju zaštite od nekakvog nasilja – i seksualnim tehnikama, zadržavajući se, zasad, samo na oralnom i analnom seksu. No, zašto bi se tu stalo? Hoće li naša deca već sutra učiti i o sado-mazo seksu, seksu sa životinjama, seksu s mrtvacima, grupnom seksu, svingu i ostalim vrstama „normalnih seksualnih aktivnosti“ koje su savršeno u redu samo ako su, prema našem Ministartvu, stvar „dogovora osoba koje vode ljubav“ (347)? S kojim pravom se to radi?

Posebno sam začuđen što se na stranama 348‒350. „Paketa za osnovnu i srednju školu“ otvoreno propagiraju homoseksualni odnosi. Na strani 348 imate i, očigledno odobravajuću i ohrabrujuću, ilustraciju dve lezbejke koje se ljube držeći se za zadnjice. Tu je i ilustracija mladog gej muškarca koji drugom mladiću donosi cveće.

„Mladić sam, sviđa mi se drug iz odeljenja“, stoji edukativno pitanje na istoj stranici, a potom sledi odgovor: „Prati svoja osećanja i potrebe, nemoj da ih se plašiš ili stidiš, zaljubljenost i ljubav su dragocena osećanja“. U tom smislu se u „paketu“ daju saveti u vezi s korišćenjem prezervativa, uz posebnu napomenu da postoji i „lezbijski kondom“: „I devojke koje vole devojke koriste zaštitu kad vode ljubav. Zaštite su folije od lateksa, da se pokriju ženske genitalije ili anus tokom oralnog seksa“ (347).

„U Srbiji i dalje živimo u homofobičnom društvu“, stoji pouka na jednoj od sledećih strana, „gde se homoseksualnost osuđuje. Patrijarhalni obrazac u govoru potencira `da LGBT osobe treba da budu prihvaćene i da ih razumemo`. Jezik podstiče marginalizaciju – da li biste uopšte isto tražili za heteroseksualne osobe? Ne biste. Ovde se radi o ljudskom pravu, biti jednaka i jednak kao svako drugi“ (349).

Međutim, iako svi kao pojedinci imamo jednaka prava, heteroseksualni i homoseksualni parovi zaista nisu socijalno jednaki – samo prvi mogu da imaju decu. Objavio sam više tekstova o LGBT problematici u naučnim časopisima, kao i knjigu Moć i seksualnost: sociologija gej pokreta (2014), koju je nagradilo Srpsko sociološko društvo. Znam šta govorim kada kažem da društvena promocija homoseksualnosti uvećava udeo homoseksualaca u društvu.

Dvoje uglednih američkih sociologa, Stejsijeva i Biblarc proučili su istraživačke podatke iznete u 21 studiji o homoseksualnom „roditeljstvu“ i zaključili da će deca odgajana u „lezbigej frendli“ atmosferi biti „otvorenija za homoerotske veze”: umesto do pet odsto, homoseksualnost u takvom okruženju skače i do tridesetak procenata.

Ne razumem šta će sve to našem Ministarstvu prosvete. Zašto se borba protiv nasilja već u prvom koraku pretvara u afirmisanje homoseksualnosti i obuku o stavljanju „lezbijskog kondoma“ na anus „tokom oralnog seksa“? Kako se došlo do toga da su za autorke ovih „paketa“ izabrane baš Ljiljana Bogavac i Dušica Popadić, laureatkinje „Labrisa – najstarije LGBT organizacije u Srbiji“ „za doprinos jačanju lezbijske zajednice u Srbiji“ (2013)?

I da li je slučajno da se ova najnovija „dopuna kurikuluma“ dešava dok je pažnja javnosti posvećena izborima i postizbornim konfliktima? Gde su granice ove najnovije „reforme“?

luminica i vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Par stvari koje su meni privukle pažnju:

1. Svakako trogodišnjak ne ume da shvati reč "dodirivanje" onako kako u ministarstvu to zamišljaju i ovako formulisano to može da dovede samo do zabune i problema tamo gde ih inače nema. A tek seksualno obrazovanje - čemu, braćo rođena? Prerano i nepotrebno.

2. Ne vidim kakvu upotrebnu vrednost ima opisivanje mehanike seksualnog čina. Bilo kome, a naročito deci u vrtićima i nižim razredima osnovne škole. Seksualno obrazovanje bi trebalo da upozori na opasnosti od nezaštićenog seksa, sprečavanje trudnoće, oblike kontracepcije, kao i na skidanje seksa sa spiska gadnih i sramotnih tema o kojima se u našim porodicama ne raspravlja iz nekog stida. To je valjda cilj uvođenja seksualnog obrazovanja - edukacija radi smanjenja broja neželjenih trudnoća i širenja seksualno prenosivih bolesti. Mehanika im se već servira svakodnevno sa malih ekrana.

3. Ne vidim ništa sporno u predstavljanju homoseksualnosti kao normalne pojave i homoseksualaca kao ljudi koji zaslužuju isto poštovanje kao bilo ko drugi. Ne vodi to homoseksualizaciji društva i ne mogu da prihvatim da će dete koje odrasta u homoseksualnoj porodici imati veće šanse da postane homoseksualac. To su ljudska osećanja, ne babaroge.
 

Adrijan se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano (izmenjeno) · Prijavi poruku

Poludela sam juče kada sam to videla!!
Ionako nam rodietelji sve više i više prave problema!!

Sve više zahteva koji se kose sa zdravim razumom...samo nam još ovo treba!

Sramota!! Idiotizam!!

Juče sam pregledala "upuststvo" za nas vaspitače-pa ono je bolesno!!

Ono što ja predviđam u skorije vreme je da ćemo zvati roditelje (kao u odvratnoj americi (namerno malim slovom)) da obiršu guzu svom detetu koje je kakilo ili da presvuku dete koje se upiškilo. 
"Poštovani roditelju, molim Vas izađite sa posla i dođite da presvučete Vaše dete koje se upiškilo!"

Ili..
"Poštovani roditelju dođite da obrišete Vaše dete koje je upravo obavilo veliku fiziološku potrebu!" 

Ili ...možda će to biti izgovor da se zaposle novi ljudi koji će biti mentalno provereni pa će njihov posao biti presvući dete koje se upiški, ili brisanje guze..

A onda ono što dalje sledi-juhuuu evo roditeljima nove ideje za tužbe i dobijanje odštete!
"Ona sexyalno uznemirava moje dete! Ona je dodirivala moje dete koje je doživelo traumu i želimo odštetu!"

Nije nam dovoljno sranja koja nam priređuju samo nam još ovo fali!

Ne pada mi na pamet da učim decu ni jedno jedino slovo iz ovog debilnog programa čak ni po cenu otkaza!! Ma šta da ih učim---da ja detetu od 3 godine pričam o sexualnom obrazovanju??? Pa šta će roditelji da rade???? Amaaaaaan....zaboga!!!

BOLESNO!!!

Ako vas ne mrzi otvorite ovaj dokument koji ima 153 strane (!!!) 

....spustite se do 24 pa nadalje...bojanka???

...Strana 30 ????

...Bolesna strana broj 35 gde je dete u invalidskim kolicima????

Strana 80 i slikovnica "Kiko i i ruka"...

...............NO COMENT!!!

Izmenjeno od strane člana vesticara
luminica i Adrijan se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano (izmenjeno) · Prijavi poruku

Po ovom "edukativnom" priručniku za vaspitače slbodno mogu da ukinu jaslice!! Pa tamo sestra 5x dnevno "dodiruju" dete...kad god odem u jaslice neko dete je na pultu i prepovija se...brišu ga i mažu jer je napunilo pelene... :grr: :grr: 

I po toj logici sledi ovakav tok-tražiće vezu da im se upiše dete u jaslice....dve godine će drndati te iste sestra..i onda kada dete ode iz jaslice podneće tužbu protiv njih-jer su mu sestre dodirivale dete???
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

Već vidim srednjoškolce kojima učenje nije prioritet...kako kreću da optužuju profesore kod kojih imaju slabu ocenu kako su ih "dodirivali".... ode nam država u tri lepe....

Da ne bude zabune-ne sporim da ima bolesnika u našem društvu! "Pedofila za izvoz" ali poznavajući naš mentalitet znam da će se i ovo izvrnuti u korist onih koji (na žalost) samo gledaju kako da zarade...da će nam sudovi biti zatrpani raznim tužbama protiv prosvetnih radnika za seksualno uznemiravanje dece!

Izmenjeno od strane člana vesticara
Adrijan i Morpheus se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Izvini što ću ti stati na muku, nije mi namera... ali ja u slici na strani 35 ne vidim problem. Opisuju detetu u kojim situacijama treba da bude sumnjičavo prema namerama stranca s kojim su stupili u kontakt. Da li je dete u kolicima... pa, to vidim samo kao element inkluzije, monstrumu koji je u stanju da s takvim namerama priđe detetu nije baš bitno da li je ono u kolicima ili ne. Ja sam na primer bio takvo dete, povučeno, nesnalažljivo, naivno i s verom u svačije dobre namere, da u polovini situacija koje su opisane ne bih isprva video ništa loše, a kasnije bi verovatno bilo prekasno. Objasniti detetu šta može da se dogodi, uputiti ga kako bi moglo da reaguje - super.

Slažem se, kao što sam rekao, sa stavom da prikaz i opis dodirivanja nemaju (na ovaj način i u ovom uzrastu deteta) nikakvog smisla, pa fotka na strani 30... kao dete ne znam šta bih tu uopšte ofarbao jer o tome gde bi ko kad trebao ili ne bi smeo da me dodiruje u najmanju ruku nisam razmišljao u tom dobu.

vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Ma slažem se, samo da budem iskrena dete od 3 godine prvo neće biti samo ni u parku ni na ulici!

Drugo jako je teško objasniti deci tog uzrasta šta znači dodirivati??? Mislim u seskualnom smislu.... uhhhh :ajme: 

Adrijan se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano (izmenjeno) · Prijavi poruku

Najdosadnija sam na ovoj temi ali zaista su mi čačnuli u živac i to onako strujnom iglom. 
Kopiram ceo teks iz Večernjih novosti na ovu temu:


"

Слободан Јанковић: Укидање рода у школама

12. април 2017. 18:50 | Коментара: 3

Министар просвете Младен Шарчевић кроз Приручник за рад са младима који је послат свим школама поручује да је свака особа "мушкарац и жена на свој начин"

СРПСКЕ владе већ дуго се односе према народу као према покусном кунићу. Сада се под маском заштите од сексуалног насиља, уз ничим поткрепљене тврдње Министарства просвете, како "у сваком школском одељењу у Србији постоји четворо деце која су преживела одређени вид сексуалног насиља" уводи обавезно промовисање хомосексуализма, лезбијства, бисексуализма и свих других видова "сексуалног опредељења" заснованих на узајамно добровољном односу два људска бића.

Министар просвете Младен Шарчевић кроз Приручник за рад са младима који је послат свим школама поручује да је свака особа "мушкарац и жена на свој начин". Можда он то и јесте, али то не значи да су и сви остали. Ова тврдња изнета је на стр. 218 Приручника: "Право да слободно и самостално изразите сексуалну оријентацију. Свака особа је мушкарац или жена на свој начин."

Какве везе има проповедање хомосексуализма, укидања рода и другог са заштитом од сексуалног насиља? На страни 158 се наводи више тзв. сексуалних права: право на сексуалну слободу, право на сексуалну аутономију, сексуални интегритет и сигурност сексуалног тела, право на сексуалну приватност, право на сексуално задовољство, право на сексуално изражавање, право на сексуално удруживање, право на слободне и репродуктивне изборе.

Тако се, на пример, на страни 153, Приручника за рад са младима тврди да су "сексуалност и сексуални идентитет несталне и динамичне категорије и да би требало непрестано да преиспитујемо своје претпоставке. Прихватање различитости и отвореност по питању људске сексуалности основни су захтеви за некога ко ради са младима".

Дакле наставно и васпитно особље треба стално да преиспитује своју сексуалност и исто препоручује деци. Има ли то везе са сексуалним насиљем? Наравно да нема, али има и те како везе са применом немачког и британског захтева промене свести српског народа!

Са Запада се преузимају најгори и најнакараднији програми и настоје се применити у Србији. Иако су резултати у нашем образовању све поразнији, урушавању нема краја.

После "школигрице", избацивања казне из вртића, а у највећој мери и из школства, увођења такозване афирмативне акције уписивања Рома на факултете без потребног успеха у школовању и на пријемном испиту, уз наставак сличне праксе приликом полагања испита, сада се Министарство просвете спрема да промовише нестанак дечака и девојчица - тј. теорију рода, према којој су дечаци и девојчице, сутра мушкарци и жене, само друштвене измишљотине.

Свим школама у Србији као и предшколским установама послата су обавезујућа упутства укључивања ове накарадне пропаганде у активности у вртићу, као и у школску наставу у предмете српског (матерњег) језика, света око нас, природе и друштва, грађанског васпитања, биологије, социологије, музичког, психологије, Устава и права грађана.

Овај програм долази као део пројекта Уницефа "Школа без насиља", који је почео давне 2005. и 2006, а који од 2012. спроводи "Јединица за превенцију насиља". Промовише се сексуална различитост, самозадовољавање (додиривање сопственог тела од најмлађих дана)... Резултати борбе против насиља нажалост познати су већини родитеља школске деце и готово свим наставницима. Управе школа труде се да свим средствима заташкају најгрубље насиље које је попримило размере епидемије и заштите управо насилнике, не би ли имали што бољу оцену Министарства. Осим тога, друштво је све бахатије и сиромашније, расте и број самоубистава.

Ту ће се под изговором борбе против сексуалног насиља промовисати како они рођени са мушким полним органима треба да носе хаљине и сукње и да могу да бирају да ли да се заљубе у дечака, у девојчицу или ко зна, можда у нешто што је путу да измени пол, да девојчица треба да изабере између две девојчице ону која јој се више свиђа...

Ове болештине је усвојило Министарство Владе Републике Србије. У земљи депресије (РТС објавио да у Србији око 420.000 пати од депресије), епидемије рака, епидемије одласка из земље-емиграције и демографског суноврата, Министарство просветe, науке и технолошког развоја размишља о промени рода, настављајући годинама преузету обавезу промене свести српског народа, чиме чини још један корак ка потпуном краху и крају Србије.

Слободан Јанковић, Институт за међународну политику и привреду"

:aaa: :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa: :aaa: :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa: :aaa: :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa: :aaa: :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa: :aaa: :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa:  :aaa: 

Izmenjeno od strane člana vesticara
Morpheus i luminica se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Страшно...већ сам се забринуо...и то баш...

Морф...оно твоје  под редним бројем  3. .. читао сам скроз другачија мишљења и тврдње па ипак не могу ни да вјерујем ни да не вјерујем у њих,,, на основу чега то тврдиш...

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Ne prihvatam da je "seksualno opredeljenje" (prvo, izraz je pogrešan, ali da ne zalazim sad u to) rezultat uticaja nekoga ili nečega ili izraz trenutne mode.

Kad sam se ja prvi put zaljubio, nisam stavljao na papir "za i protiv devojčica" ili "za i protiv dečaka" pa se prema tome opredeljivao, niti mi je neko rekao "treba da se zaljubiš u devojčicu". Verujem da je tako i s tobom bilo, zar ne? To je bio rezultat prirodnih procesa u organizmu i isto tako prirodne naklonosti suprotnom polu.

Na osnovu pasusa iznad, ne mogu da shvatim zašto je ljudima tako teško da prihvate da, kao što je kod mene i tebe proradila prirodna sklonost suprotnom polu, da je kod nekih drugih dečaka proradio isti taj proces ali u suprotnom smeru. Za mene je to neupitno. Imamo iste organizme, iste hemijske procese, iste okidače u neuronima - sve isto, ali ipak verujemo da se kod homoseksualaca "nešto pokvarilo".

Homoseksualnost je devijacija. Devijacija nije nikakva fantomska sila, već nešto uobičajeno u prirodi (reč devijacija u izrazu na primer "devijacija nosa" ima značenje "odstupanje od norme", "iskrivljenje"). U prirodi postoje devijacije na svakom koraku i kod svih organizama, trenutni stadijum evolucije ljudske vrste je rezultat devijacije. Priroda favorizuje devijacije koje su joj u interesu, tj. one koje garantuju produženje vrste i nastanak potomstva - što je i razlog zašto homoseksualaca ima relativno malo u ukupnoj populaciji. Čini mi se da sam negde video 7%, ali moguće da grešim u procentu.

vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Морфе...твоји аргументи се своде само на твоје лично искуство...(и уз то још покушаваш  и моје искуство ту убацити...:) ) као и на твоју индивидулану способност да одлично бараташ и да се сналазиш  са стварима за које иначе човјек треба  добрано да има и знања и искуства ....што је ипак недовољно за овако велику и одлучну аргументацију коју овде наводиш...како већ рекох...читао сам и контра аргументе... од ових наведених... који тврде да се у геј породици усвојена дјеца чешће (око 30%) за секс... опредјељују за исти пол...

vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Ja samo iznosim svoj stav, za koji prihvatam da je možda pogrešan, nisam se udubljivao u analize. On prosto proizilazi iz mišljenja da je seksualna sklonost (reč opredeljenje sugeriše misaoni proces) individualno genetski "podešena" i da ju je gotovo nemoguće promeniti spoljnim delovanjem. No, prihvatimo da tu grešim. :) Važnije u tački 3 mi je prihvatanje da postoje takve čike i tete i da njih ne treba da mrzimo jer se ne uklapaju u "standard".

 

vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Све анализе и не д'о бог одлуке које везано за ову тему (развој хомосексуалности под туђим утицајем, било родитеља, било друштва) укључују проценте и пребројавање су ИДИОТСКЕ, у старту погрешне. Зашто?

Једноставно, нека ми ико од оних који претпостављају, пребројавају колико се хомосексуалаца створи у овим или оним условима, каже зашто је то битно? И још, како се дете које је одгајано од стране хетеросексуалних родитеља претворило у хомосексуалца? Сложићете се да су скоро сви хомосексуалци, колико год их има, одгајани од стране хетеросексуалних родитеља. Зато не видим потребу за расправу о томе.

vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Mene taj pasus jednostavno ne tangira.Meni je kao i Veci bez veze ovo sto se odnosi na trogodisnjake,petogodisnjake.Oni su prepisali zakon UK i ja uvek govorim da su sistemska resenja pojedinih zemalja dobra,ali da se uvek mora voditi racuna o kulturi,obicajima,tradiciji,navikama zemlje na koju se primenjuju.Oni kao da nikad nisu videli niti razgovarali s trogodisnjakom,jesu li svesni koliko njima u pamcenju ostaju odredjena pravila,tipa ove 'bitne' recenice koju misle da ce trogodisnjak umeti da kaze u pravom trenutku,a pretpostavljam da misle na ososbu koja ima lose namere prema njima?Jako malo! Iovo kako se valja boriti protiv tradicije,pa ce im se petogodisnjaci boriti !! 

Ja se secam da sam bezala i sakrivala se kad mi je dolazila baka i nisam volela da me'cmace',ali sam trpela,priznajem ,dok ne dobijem poklon koji vidim da drzi u ruci:nempojma:,ali  ne vucem'traume' niti su to obelezja sa bilo kakvom seksualnom konotacijom.Bre,kako je to jadno!!Eto nama gomile za psihologe,psihijatre koji ce svoje uspehe i neuspehe kaciti za 'upropasceno' detinjstvo.

Uvek mi padne na pamet onaj slucaj iz Kanade bese,kad su oni slikali decu u kadi,dok se presvlace i sl. pa zamalo ostali bez dece i zaglavili zatvor.Moj album prepun takvih slika,pogotovo kad mi se rodilo prvo dete ,skljocali smo deset puta dnevno,da ih vide ti zapadni strucnjaci,zaglavili bi dozivotnu.

Trebaju nama zakonske regulative,preventiva,ali ne prepisano ovako,vec prilagodjeno,sredjeno..

vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Мене  све ово тангира...нисам се ни ја удубљивао у анализе...али ме ово све плаши...да се овако на "о рук"  убацује нешто без контрола без  расправа и јавних и стручних...вјероватно да се плаше реакције народа...а код нас се закони само преписују... нико неће ни штампарске грешке да исправи....па нпр, у једном закону о хартијама од вриједности наиђемо на хрпу кроатизама који откријвају од кога се то "узео" закон...

Да не ширим даље...ово ми је све језиво...подржавам све горе речено...какви трогодишњаци  петогодишњаци...ма дајте...

А мислим и даље да је већа шанса да дијете из геј бракова постане хомо...и  да један дио њих постаје геј јер није правилно усмјераван тј. није му се довољно пажње посвећивало у одгоју...како дијете треба васпитавати да буде поштено вриједно радно исиновљубиво тако га треба усмјеравати и у сексу...гејеви из моје ближе околине (против којих... да се разумијемо... немам ама баш ништа) су већином људи који су имали разочарања у сексу са супротим полом...затим... који нису никако имали секс са супротним полом због нпр. свог изгледа и нису имали храбрости или  који су због тога  исмијавани  код  супротног пола...онда они који су прва сескуална искуства стицали у дјетињству са особама истог пола и итд итд...

Хоћу рећи да је доста мање гејева који су то по рођењу...а да је велики број њих који то постају "силом прилика"...

Страх ме...не за мене...нагледао сам се свега и "нарадио" :laugh:  него  за своју дјецу и дјецу моје дјеце...страх ме да ми непостанемо творница дјеце за геј бракове и за геј зајебанције...и да за пар година не будемо овде расправљали о томе да ли у закону треба да стоји онај члан да ли је моралан секс са животињама...и бла бла бла

Нормално да је ово само моје мишљење...које не мора бити тачно... али оно што је сигурно је то да је оно произашло из чистог искуства а не из теорија...

И исцрпи ме ова тема...одох на плиус / минус да се релаксирам...видим Веца је тамо...:laugh: .:laugh:

 

 

luminica i vesticara se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Vojo, slažem se sa izjavom "А мислим и даље да је већа шанса да дијете из геј бракова постане хомо...", ali nisam baš saglasan sa obrazloženjem: pravilno usmeravanje, nedovoljno pažnje u odgoju.

Prvo, sam ne mogu da zamislim definiciju pravilnog usmeravanja u seksu. Šta je to/tu pravilno?

Drugo, koliko pažnje u seksualnom odgoju je dovoljno? Iz ličnog iskustva znam da to apsolutno nije bitno, jer od mojih roditelja, u tom smislu, ja nisam imao apsolutno NIKAKVU pažnju i odgoj. A izrastao sam u heteroseksualca, oženjenog, oca dvoje dece, koji do duše ima nekom neke neobične seksualne afinitete.

Kako se onda slažem sa citiranom izjavom? Moje obrazloženje za tu tvrdnju je pretpostavka da su deca odgajana od strane gej roditelja odrastala u okruženju u kojem se mnogo lakše na svetlost dana iznose osećanja i potrebe, i to nevezane samo za seks. Uveren sam da na svetu postoji veliki broj ljudi gej i biseksualnih afiniteta, koji te svoje sklonosti kriju i nikada im ne udovolje zbog raznih strahova. Nešto slično kao virdžine, ispod odeće žene, a zbog tradicije i nametnutih standarda moraju da glume muškarce, glave porodice. Tako da ta sloboda u izražavanju svojih potreba i osećanja daje prevagu u prividu da više dece iz homoseksualnih brakova postaju homoseksualci.

vesticara i Morpheus se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Ovo što je Adrijan napisao kao da je iz mog pera izašlo, samo artikulisanije, ja umem da se zapetljam. :ok: 

A stvarno mi nije jasno kako i zašto ljude homoseksualnost i njeno prihvatanje ljude automatski asocira na zoofiiju, incest, seks s mrtvima i boKtepita šta sve ne... :lol: Bar ja nemam tu asocijaciju uopšte. Oni su zloupotreba, dok je homoseksualnost zaista stvar želja i dogovora odraslih ljudi - jasna razlika. 

Inače, ni meni ovo nije presudna stvar, samo me zgrozila linija asocijacija "prihvatanje = odobravanje = promovisanje = Pandorina kutija puna zla se otvara". Glavno pitanje mi je zašto sve ovo opisivati deci u vrtićima? Za čije babe zdravlje?

vesticara i Adrijan se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano · Prijavi poruku

Neko je morao da oprevda pare koje je hapio za projekat - Zaštita dece od nasilja!

Ja predlažem da umesto ovog udžbenika za nas vaspitače uvedu lepo 24/365 smeštaj dece. Vratićemo decu pošteno nakon 7 godina pre polaska u školu roditeljima! 
Predaćemo ih sa sve kompletnim portfoliom gde će imati opisano rođeno dete u sitne detalje!

Samo neka naruče kakvo dete žele da im predamo za 6/7 godina  i sve želje ispunjavamo! 

Msm da se ne muče oko vaspitavanja rođene dece. 
Kada im već učimo kako se peru ruke, zubi, kako se jede ručak, doručak, kako se pije mleko, iz šolje....oblači, svlači, obuva, izuva, slaže garderoba, skupljajuu igračke i sve ostalo...možemo i da ih zadržimo do polaska u školu, taman da roditelji imaju dovoljno vremena za sebe! 

Adrijan, vojo, luminica i 1 drugi se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napisano (izmenjeno) · Prijavi poruku

Ma muka mi je od tih "pametnih" što sve znaju a tocilo je pametnije ( i korisnije!)  od njih!!

Izmenjeno od strane člana vesticara
Adrijan se sviđa ovo

Podeli ovu poruku


Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Napravite nalog ili se prijavite da biste komentarisali

Morate da budete član da biste komentarisali

Kreirajte nalog

Napravite nalog na našem forumu. Veoma je jednostavno!


Registrujte novi nalog

Prijavite se

Već imate nalog? Prijavite se ovde.


Prijavite se odmah