Idi na sadržaj

Preporučene poruke

  • - Nova pravila podrazumevaju da se za ulazak u vozila javnog gradskog prevoza koriste samo prednja vrata, dok putnici u zglobne autobuse mogu ući i na zadnja
    - Iz svih vozila izlazi se isključivo na srednja vrata
    - Nova pravila ne važe za majke sa decom i invalide u kolicima

  • U Beogradu su za danas najavljena dva protesta protiv Bus plus sistema. Grupa građana organizuje okupljanje u 17.00 sati na Trgu Republike, a nakon tog skupa u 18.30 sati zakazan je protest na Zelenom vencu koji je najavila organizacija "99 posto".
  • Grupa kontrolora "Bus Plusa" pokušala je da izbaci iz autobusa putnicu G. B. jer joj validator prilikom ulaska nije otkucao mesečnu kartu. Ženu su zaštitili ostali putnici, a verbalna rasprava koja je usledila sa kontrolorima i Komunalnom policijom zaustavila je autobuski saobraćaj na Batajničkom drumu.

Kad je sistem po prvi put predstavljen javnosti mislio sam da će olakšati život i građanima i prevoznicima, ali biće da sam se prevario. Slabo sam ispratio situaciju sa primenom BusPlus sistema u Beogradu, ali vidim da je mnogo ljudi nezadovoljno. Sistem koji je na prvi pogled delovao dobro zamišljeno i efikasno se ispostavio upravgo suprotnim. Izgleda da je (opet) osnovni i jedini cilj novac, a građane niko ne pita da li im se dopada što na +40 moraju po 15 minuta čekati na očitavanja kartica.

Koliko ste upoznati sa funkcionisanjem BusPlus sistema? Mislite li da je to dobar način naplate usluga GSP-a? Da li bi ga trebalo primeniti i u drugim gradovima? Možda ga modifikovati da bude efikasniji?

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

U mom gradu se oduvek ulazilo na prednja vrata. Kod zglobnih autobusa se ulazi na prednja i straznja vrata. Putnici udju, i kako se krece bus i ulaze novi putnici, polako se masa krece prema srednjim vratima. Zasto je to tesko Beogradjanima da urade, meni nije jasno, no obzirom da su ih ove godine preko radio emisije moljakali da pociste sneg pred svojim kucama, mozda mi je i jasno, obzirom da u mom gradu se oduvek cistilo i sneg pred svojom kucom. To je pitanje je discipline, dobre volje i zelje za saradnjom. Ljudsko drustvo ipak nije izmisljeno za namrgodjene individualiste. Naucit ce oni...

Sto se sporoce (brzine) ocitavanja tice, pa pretpostavit cu da su eksperti koji su na svoju funkciju dospeli zahvaljujuci svojoj strucnosti, izabrali dovoljno brz sistem. Ako nisu, pa opet je problem u drustvu i izboru odgovornih na funkciju. Protok mase ce postati brzi, kada se narod malo uhoda.

Ukratko, sistem je moderan a za sve mane su krivi Beogradjani. Tako je i oduvek bilo, zar ne?

:sesir:

Izmenjeno od strane člana shumica
Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Sistem je loš. Gde god su probali da ga implementiraju bilo je problema, pa nije zaživeo ni u Skoplju, ni u Prizrenu a mislim da je i u Istanbulu propao pokušaj uvođenja ovog sistema. Znači nije baš da je do građana. Gradski prevoz u BG NE MOŽE da funkcioniše tako da se ulazi samo na prednja vrata, svako ko se vozio gradskim u BG zna koliko je suludo insistirati na tome. Zadržavanje busa na stajalištu bi trebalo da bude oko 15 sekundi a ovako se zadržavaju po koliko? Po 15 minuta? Inače, meni je jako zanimljivo da se neko našao pametan i da privatnu kompaniju pusti u sistem javnog gradskog prevoza?! Usluge jkp naplaćuje privatna firma? Helou. :jok:

Shumice, aj' da vidim ko će Japance da ''nauči redu'' da ulaze na prednja vrata :kez:

Busplus je štetočinski sistem naplate čiji vlasnici sa 500 evra osnivačkog kaputala svakog meseca inkasiraju 400 000 evra profita jer dobijaju 8,5% od prodaje karata i naplaćenih kazni. A tek implementacija sistema!

Pokušali da izbace ženu iz autobusa jer joj validator nije očitao mesečnu kartu

Ovakvih naslova je ohoho u novinama.

380656_389573897772529_1179249310_n.jpg

Tako da zajebite te priče o nedisciplinovanim građanima koji iz nekih banalnih razloga odbijaju da prihvate 'poslednju reč tehnike i progres'.

:)

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Imali smo zetone za graCku voznju ... kupis ga na kiosku ...ubacis kod vozaca u chikobernicu ... i vozi Misko! Sada imamo karte plus kontrolore (oboje iz nasih supljih dzepova), a, ako BG-dZani nesto ne preduzmu, imacemo i chip-shit kartice, plus dva kontrolora i jednog komunalca. Elem, za to me i zabole usi, ali 'vaspitna srednja vrata' podrzavam! :roll: Za stoku mora tako. Btw, krenes da izadjes, a rulja te ugura nazad u bus ...bez pardona (zuri degenerik da uvali dupe na sl sediste, i ne ceka da ti izadjes). Tu lekciju sam naucila - kada se vrata otvore, isturim desnu ruku i odgurujem ih ...kao telohranitelj koji cuva preCednika (jbg, da nosim sako pa, da zavucem levu ruku ko da imam pistoJ 8) sami bi se sklanjali). ... Neka nas nauce kako se ulazi-izlazi, i treba ... Milom ili silom, lepCe je uz kulturu :strikeraj:

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Sistem je loš. Gde god su probali da ga implementiraju bilo je problema, pa nije zaživeo ni u Skoplju, ni u Prizrenu a mislim da je i u Istanbulu propao pokušaj uvođenja ovog sistema.

Shumice, aj' da vidim ko će Japance da ''nauči redu'' da ulaze na prednja vrata :kez:

Busplus je štetočinski sistem naplate čiji vlasnici sa 500 evra osnivačkog kaputala svakog meseca inkasiraju 400 000 evra profita jer dobijaju 8,5% od prodaje karata i naplaćenih kazni. A tek implementacija sistema!

Tako da zajebite te priče o nedisciplinovanim građanima koji iz nekih banalnih razloga odbijaju da prihvate 'poslednju reč tehnike i progres'.

:)

e sad...

1. Ako je sistem los, kako to da se neko tek sada setio? Je li to masa bila protiv, pa je neko lobirao? Msm, ne razumem...

2. Japanci su najdiscipinovaniji narod na svetu. Oni su bili zamoljeni da ne stvaraju zalihe hrane posle zemljotresa i stvarno su kupovali taman toliko, koliko su trenutno i potrosili.

3. I na parking servisu se olese privatne kompanije, pa je opet uveden u skoro sve gradove. (Ja sam godinama tvrdio da je jednako kaznjavanje onih koji su pogresno platili i onih koji nista nisu platili neustavno. Eto na kraju je i Ustavni sud izrekao prakticno isto...)

4. Sistem je uveden, treba ga koristiti. Broj autobusa zavisi od budzeta, a ko ne zeli da kasni na posao, neka krene ranije... Ja mislim da se gradjani najvise bune sto vise nema vozanja za dzabe...

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Sistem je uveden zato što je neko lobirao. Jer niko ne bi uveo nefunkcionalan sistem na štetu javnog prevoza da nije "podmazan" da to uradi. Nije problem u tome što GSP želi da poveća naplatu svojih usluga, to je sasvim normalno i očekivano, ali je problem ako sistem koji su uveli da bi to postigli zadržava građane po 20 minuta na stanicama, kontrolore pretvara u policajce, a samu kontrolu u scenu iz Gestapo arsenala. Navići se na ulazak na tačno određena vrata nije problem, svakako mislim da to nije razlog nezadovoljstva. U Novom Sadu je već neko vreme na snazi sistem sa ulaskom na prednja vrata i niko se ne žali.

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

e sad...

1. Ako je sistem los, kako to da se neko tek sada setio? Je li to masa bila protiv, pa je neko lobirao? Msm, ne razumem...

Nema tu šta da se ne razume, ja tebi ti meni varijanta isto kao što most koji su izgradili košta ko Petra kajgana (a ne mora da košta toliko). Kao što je neko primi pare pa se državnoj firmi uvali najgori mogući proizvod koji niko drugi nije hteo da kupi. Šta ima jedna privatna kompanija da traži u jednom jkp i to da ulaze u ITS sistem u Beogradu. Kriminalno.

2. Japanci su najdiscipinovaniji narod na svetu. Oni su bili zamoljeni da ne stvaraju zalihe hrane posle zemljotresa i stvarno su kupovali taman toliko, koliko su trenutno i potrosili.

Jeste i vidiš kako se kod njih ulazi u metro. Dakle ne radi se o tome ko je stoka a ko je fin, jednostavno neki GSP sistemi ne mogu da funkcionišu drugačije, moraju da se koriste sva vrata. Beograd nema metro, pa je na busevima ogroman pritisak i ne može se eksperimentisati sa zadržavanjima po 20 minuta jer neko nije platio kartu. Šteta koju trpe građani je ogromna, a građani i finansiraju taj GSP! Ne samo od prodaje karata, a BusPlus pravi neke preteće kampanje da će ukinuti linije gde je slaba naplata? Alo bre.

3. I na parking servisu se olese privatne kompanije, pa je opet uveden u skoro sve gradove. (Ja sam godinama tvrdio da je jednako kaznjavanje onih koji su pogresno platili i onih koji nista nisu platili neustavno. Eto na kraju je i Ustavni sud izrekao prakticno isto...)

Kriminalno kao i bus plus.

4. Sistem je uveden, treba ga koristiti. Broj autobusa zavisi od budzeta, a ko ne zeli da kasni na posao, neka krene ranije... Ja mislim da se gradjani najvise bune sto vise nema vozanja za dzabe...

Treba ali ne ovako. Ovo izdrkavanje kontrolora i komunalne policije nema veze sa zdravom pameti. Sistem očigledno ne funkcioniše i ne rešava probleme koje je trebao da reši, zapravo napravio je još veći problem. Građani finansiraju taj usrani GSP i tu komunalnu policiju pa da ih ovi još zajebavaju za njihove pare?

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima
  • 2 meseci kasnije...

Evo ga i kod nas, sa'ćemo se nauživamo:

IZVOR: 021

Novi Sad -- Sistem Bus plus mogao bi da se uvede i u Novom Sadu, s obzirom na to da se na svaki tender za nabavku opreme javlja firma "Apeks solušn tehnolodži", piše 021.

Taj novosadski portal piše da je tender u Novom Sadu već nekoliko puta "pao", a novi direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Milan Balać navodi da se radilo o "pravopisnim greškama".

"Tender nije pao zbog opisa tehničkog zadatka ili nečeg sličnog, već zbog nekih začkoljica poput pravopisnih grešaka i tako nekih stvari", kaže Balać za Novosadski informativni portal.

Međutim, sličan scenario eliminacije konkurencije desio se u Beogradu, gde je, kako je pokazalo istraživanje Balkanske istraživačke mreže i Centra za istraživačko novinarstvo, ovaj konzorcijum dobio posao nakon raznih kombinatorika u tenderskoj dokumentaciji, gde je na kraju ispalo da je jedino njihova ponuda bila ispravna. Cela vest

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...