Sign in to follow this  
Followers 0

Problemi na letovanju/zimovanju


3 posts in this topic

Posted · Report post

Srpski turisti "razmaženi"

Izvor: B92

Od oko 600 000 ljudi koliko će ove godine iz Srbije otići na letovanje, neki će biti prava noćna mora svojim vodičima. U Srbiji se još uvek malo govori o tome, ali kultura putovanja i ponašanja na putovanju, bitna su stavka u turističkim agencijama, a kulturan i informisan turista, san je svakog turističkog vodiča.

"Zašto je pesak previše vreo?", "Zašto su talasi visoki?" i "Šta ćete vi preduzeti povodom toga?" Ma koliko bila bizarna ova pitanja, turistički vodiči ih neretko čuju od putnika.

Prirodne pojave poput talasa, peska i sunca, nisu jedino što smeta turistima, pa se tako žale i na običaje zemlje u kojoj letuju, a često vodiča okrive i za porodične nesuglasice nastale na odmoru.

"Imali smo situaciju recimo da nam se putnici žale da je previše Turaka u Turskoj, imali smo takođe jednu ozbiljnu žalbu od pre par godina gde nam se jedna gospođa požalila da smo joj ugrozili brak time što smo je odveli na turko veče, gde je postojala jedna tačka trbušne plesačice u koju se njen suprug zagledao. Ja verujem da je to nama delovalo daleko smešnije nego toj gospođi, ali eto ona je iskoristila priliku da se i na to požali", kaže Boban Šćepanović iz turističke agencije "Big Blue".

U turističkim agencijama kažu da veliki broj turista, od polaska do povratka sa letovanja, ne želi da razmišlja ni o čemu, što je opravdano sve dok se zbog toga ne upadne u nepriliku.

Tako se dešava da putnik iz Srbije krene u jednu, a završi u potpuno drugoj zemlji, jer je na pogrešnom aerodromu napustio avion ili da vozom iz Nice krene na izlet do Pariza, i nenaviknut na brze vozove, završi u Italiji. Kako kažu u agencijama, u takvim situacijama potrebni su iskusni vodiči, koji će sanirati štetu i omogućiti putniku da po planu nastavi svoje letovanje.

"Mi smo ih možda malo više i razmazili i kada putuju preko Kon Tikija, imamo situaciju da neki putnici traže određenog vodiča sa kojim su bili u Turskoj ili u Egiptu. Baš insistiraju na istom vodiču, jer su ih oni razmazili jer se trude da im udovolje", kaže Danijela Pušara iz turističke agencije "Kon Tiki Travel".

U agencijama kažu da je i pored, u najmanju ruku čudnih primedbi, najveći broj žalbi putnika opravdan i da se odnosi na uobičajene stvari poput uslova smeštaja ili kategorizacije hotela.

------------------------------------------------

Kakva su vaša iskustva sa letovanja? Jeste li nekad bili u situaciji da morate da se žalite na neadekvatne uslove smeštaja, putovanja ili bilo čega drugog? Opišite te okolnosti. Da li su vam agencije u tim prilikama izlazile u susret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

A kad agencije "ukradu" po dva dana iz aranžmana...kad hotel sa slike ne odgovara onom u stvarnosti? :dry:

Normala je da će ljudi tražiti sve za svoje pare, nisu s neba pale. Doduše, pitanja tipa "zašto je pijesak vreo?" i sl. ne podržavam ...ali ostalo da. Zato što smo sa Balkana trebamo da platimo i ćutimo? E pa neće moći. :kez:

Ja ću recimo prvom prilikom da pitam zašto je nebo tako visoko, a zemlja tako tvrda. :lazy:

believer likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Jeste li nekad bili u situaciji da morate da se žalite na neadekvatne uslove smeštaja, putovanja ili bilo čega drugog? Opišite te okolnosti. Da li su vam agencije u tim prilikama izlazile u susret?

Mislim da to što mi uložimo žalbu na određene probleme tokom letovanja, najviše može utiče sama agencija. Poslednji put kada sam išla na more preko jedne agencije na dobrom glasu, zaista sam bila oduševljena brzinom njihove reakcije. Prvo, imali smo vodiča koji je znao jezik, ljude koje je trebalo znati i koristio je to maksimalno :uredu: Problem je bio oko smeštaja u sobi, tražili smo neke izmene, pozvali našeg vodiča i u roku od odmah, greška je ispravljena uz čašćenje hotela za neke bonus usluge. Istovremeno, naš kum je bio u drugom hotelu i preko druge agencije i nije imao toliko sreće sa rešavanjem problema.

A na pitanje da li smo razmaženi ili ne, pa to sve zavisi od samih ljudi. Uvek idem sa rezervom na neko novo neisprobano mesto i spremna sam na poteškoće... mislim, idem na odmor i na takve stvari zaista ne trošim energiju :jok:

P.S. zaboravih reći, da sam bila na mestu onih turista koji su došli u nezavršen hotel, platili onoliku cenu i proplivali... eh, tada baš ne bi bila fina... :ljutko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0