Idi na sadržaj

Peticija: Monsanto pokušava patentirati voće i povrće

Preporučene poruke

It’s unbelievable, but Monsanto and Co. are at it again. These profit-hungry biotech companies have found a way to exclusively ‘own’ something that freely belongs to us all -- our food! They’re trying to patent away our everyday vegetables and fruits like cucumber, broccoli and melons, forcing growers to pay them and risk being sued if they don’t.

But we can stop them from buying up Mother Earth. Companies like Monsanto have found loopholes in European patent law to get away with this, so we just need to close them shut before they set a dangerous global precedent. And to do that, we need key countries like Germany, France and the Netherlands -- where opposition is already growing -- to call for a vote to stop Monsanto’s plans. The Avaaz community has shifted governments before, and we can do it again.

Many farmers and politicians are already against this -- we just need to bring in people power to pressure these countries to keep Monsanto’s hands off our food. Sign now and share with everyone to help build the biggest food defense call ever.

Neverovatno, ali Monsanto and Co. ponovo napada. Biotehnološka kompanija gladna profita je pronašla način da ekskluzivno "poseduje" ono što nam svima pripada - našu hranu! Pokušavaju patentirati svakodnevno prisutno voće i povrće poput krastavaca, brokolija i dinja i time naterati uzgajivače da im plaćaju ili da rizikuju da budu tuženi ako odbiju.

Ali, možemo ih zaustaviti u pokušaju kupovine majke Zemlje. Kompanije poput Monsanto-a su uspele naći rupu u evropskim patentnim zakonima, moramo ih sprečiti u uspostavljanju opasnog globalnog presedana. Da bismo to učinili, potrebno nam je da ključne zemlje poput Nemačke, Francuske i Holandije - u kojima raste nezadovoljstvo - spreče Monsantove planove. Ranije smo pokretali vlade, možemo to ponovo učiniti.

Mnogi farmeri i političari su već ustali protiv ovoga. Moramo naterati njihove zemlje da spreče Monsantove planove otimanja naše hrane. Potpišite odmah i pozovite ostale da se odazovu najvećem apelu za odbranu hrane ikada!

Peticija: https://secure.avaaz.org/en/monsanto_vs_mother_earth_loc/?abVzTbb

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Pazi, ako ništa ne pokrene paranoju, sama želja da se patentiraju proizvodi neophodni za zdrav život bi trebala. Ovaj patentni, i ekonomski uopšte, sistem je toliko sulud da se pitam postoji li rupa koja bi dozvolila nekome da i vodu patentira? Postali smo periferni igrači u sopstvenim životima...

1.336.000 potpisa trenutno

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima