Adrijan 3662 Napisano February 24, 2013 Prijavi Share Napisano February 24, 2013 Hajd', možda neko i zna, zato pitaj šta ti nije jasno. Evo ja ću prvi. Iako imam, evo za koji mesec 30 godina vozačkog staža, priznajem ima stvari koje ne znam. Na primer: - Nailaziš na ovakav znak. Koji i kada žmigavac dati? Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Turkmenbashi 937 Napisano February 24, 2013 Prijavi Share Napisano February 24, 2013 Ja dajem migavac kada skrećem, lepo dam do znanja okolini kuda idem. ZOOBS: 2. Radnje vozilom u saobraćaju Član 38 Vozač koji namerava da na putu izvrši neku radnju vozilom (pomeranje vozila udesno ili ulevo, menjanje saobraćajne trake, preticanje, obilaženje, zaustavljanje, skretanje udesno ili ulevo, polukružno okretanje, vožnja unazad i sl.) sme da otpočne takvu radnju samo ako se prethodno uverio da to može da učini bez opasnosti za druge učesnike u saobraćaju ili imovinu, vodeći pri tom računa o položaju vozila i o pravcu i brzini kretanja. Vozač je dužan da postupi po odredbi stava 1 ovog člana i kad se uključuje u saobraćaj (izlazak vozila iz garaže ili dvorišta ili sa drugih sličnih površina). Član 39 Pre vršenja radnji vozilom iz člana 38 ovog zakona, vozač je dužan da druge učesnike u saobraćaju jasno i blagovremeno obavesti o svojoj nameri, dajući im znak pomoću pokazivača pravca ili - ako oni ne postoje - odgovarajući znak rukom. Ako znak iz stava 1 ovog člana vozač daje pomoću pokazivača pravca, on mora da ga daje za sve vreme vršenja radnje vozilom, a po izvršenoj radnji - mora prestati da ga daje. Izuzetno od odredaba st. 1 i 2 ovog člana, vozač nije dužan da po izvršenom preticanju drugog vozila da znak da namerava da se vrati na saobraćajnu traku kojom se kretao pre preticanja. neobarocco 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Adrijan 3662 Napisano February 24, 2013 Autor Prijavi Share Napisano February 24, 2013 Hmmm... Pa na glavnom si putu. Koga to treba da obavestiš da ćeš da kidaš ulijevo!? Pa i na ovaj znak kada naiđeš ne daješ migalec. Da nemaš nekog relevantnog ko bi sa sigurnošću mogao da kaže? Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Turkmenbashi 937 Napisano February 24, 2013 Prijavi Share Napisano February 24, 2013 Pa valjda sam ja na neki način relevantan piše ti gore, Zakon o osnovama bezbednosti saobraćaja. Evo još jedan iz moje branše se slaže sa mnom - http://www.autoskolaonline.com/blog/pitanja-posetilaca-pruzanje-puta-sa-prvenstvom-prolaza-i-pokazivac-pravca.html Znak I-I je znak za krivinu na levo nemaš raskrsnicu, međutim znak III-5 će ti biti postavljen na ulasku u raskrsnicu. Kod drugog znaka dabome da ne daješ migavac, kod prvog skrećeš u raskrsnici - daješ pokazivač pravca. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Adrijan 3662 Napisano February 24, 2013 Autor Prijavi Share Napisano February 24, 2013 Izvini što sam i za momenat posumnjao u tvoju kvalifikovanost. I moje mišljenje je takvo, ali se ovde u Somboru vodi polemika, med ljudima, na žalost ne tamo gde bi trebalo, povodom jedne raskrsnice. Sporedni put (ulica) na toj raskrsnici je veoma prometna i kada se sa nje uključuje na glavni put, stvaraju se kolone i čekaju se automobili koji idu iz smera za koji sam pitao. Pa kad oni ne daju žmigavac, a produže ravno često se sa usana čitaju razne sočne poruke. Čak je u Somborskim novinama objavljeno i pismo čitaoca koji je zahtevao da milicija kažnjava one koji produže ravno bez žmigavca!?! A svih tih problema ne bi bilo da kreteni ovdašnji nadležni tu naprave mali kružni tok. Idioti. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Turkmenbashi 937 Napisano February 24, 2013 Prijavi Share Napisano February 24, 2013 Migavac za pravo još nisu izmislili kružni tok je keva, najpametnije moguće rešenje za raskrsnice. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Darkone 0 Napisano April 4, 2014 Prijavi Share Napisano April 4, 2014 pozdrav ljudi.. jedno pitanje za Vas pa ako neko mozda zna.. Zanima me da li je nekako moguce voziti sluzbeni auto registrovan na firmu sa ovom novom vozackom sto je izdaju (vodi se kao probna i traje valjda godinu dana).. unapred hvala :) Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Morpheus 5112 Napisano April 4, 2014 Prijavi Share Napisano April 4, 2014 Nažalost, ova dvojica što se garantovano razumeju u problematiku trenutno nisu baš aktivni. Onako čisto laički, ne vidim zašto bi bilo problema, kontam da se na tu situaciju odnose sva ista pravila kao i na "regularnu" vozačku. No kažem, čisto teoretisanje s moje strane. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Turkmenbashi 937 Napisano April 6, 2014 Prijavi Share Napisano April 6, 2014 (izmenjeno) pozdrav ljudi.. jedno pitanje za Vas pa ako neko mozda zna.. Zanima me da li je nekako moguce voziti sluzbeni auto registrovan na firmu sa ovom novom vozackom sto je izdaju (vodi se kao probna i traje valjda godinu dana).. unapred hvala Pa vidi, sve što važi za probnu vozačku - važi bez obzira na to koji auto voziš. Znači onako kako piše u zakonu OSIM ako ne postoji neki interni akt u firmi kojim je to uređeno. Npr kod mene u kompaniji ako nemaš godinu dana vozačku, ne možeš da voziš službeni automobil (interni kompanijski pravilnik)što je verujem u većini slučaj. Izmenjeno April 6, 2014 od strane člana Turkmenbashi Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Adrijan 3662 Napisano March 4, 2015 Autor Prijavi Share Napisano March 4, 2015 Opet ja. Ko o čemu, baba o Don Kihotu.Koja je razlika, sem vizuelne , između jednostruke i duple pune linije? Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Morpheus 5112 Napisano March 4, 2015 Prijavi Share Napisano March 4, 2015 Razdelna linija može biti: neisprekidana - ne sme se gaziti. Može biti:obična - razdvaja kolovozne trake(dva suprotna smera kretanja vozila),udvojena - razdvaja kolovozne trake kad ima više saobraćajnih traka u jednom smeru(po jednoj kolovoznoj traci), i u tunelima, na mostovima isprekidana - sme se gaziti. Može biti: obična - razdvaja kolovozne trake(dva suprotna smera kretanja) ili saobraćajne trake u istoj kolovoznoj traci (istom smeru kretanja),kratka - linija vodilja na raskrsnicama. Usmerava vozila pri promeni pravca kretanja (skretanje levo ili desno),udvojena - traka sa promenljivim smerom kretanja vozila, koje je regulisano semaforom (vidi: semafor koji reguliše kretanje u ovoj saobraćajnoj traci). kombinovana – (isprekidana i neisprekidana linija, jedna do druge) - samo sa jedne strane kombinovane linije je dozvoljeno preticanje (sa one gde je isprekidana linija). Izvor: itablice Adrijan 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Adrijan 3662 Napisano March 4, 2015 Autor Prijavi Share Napisano March 4, 2015 Fala. Pretpostavih da je takvo što, mada sam poprilično siguran da sam i na još nekim mestima gde nema više kolovoznih traka, a nije ni tunel ili most, video duplu punu liniju. No, voleo bih da mi neko proba objasniti svrhu duple linije, ako ni jednostruka (obična) ne sme da se očepi!?! Postoji li razlika u kaznama za čepljenje jedne ili druge? Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Morpheus 5112 Napisano March 4, 2015 Prijavi Share Napisano March 4, 2015 Ne sećam se, davno su moji testovi bili (a iskustvo u vožnji nula), ali imam negde u uglu sećanja taj "strah" u vezi duple pune - nešto što se nikako ne sme i što je teži prekršaj od obične pune. Sad, da li je to i u zakonima odraženo, zaista ne znam. Čekamo Turka. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
neobarocco 1125 Napisano March 4, 2015 Prijavi Share Napisano March 4, 2015 nema razlike, svodi se pod tacku "zapocinjane preticanja preko pune linije, uz prelazenje u traku za suprotan smer" Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Preporučene poruke
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.