Apolodor 709 Napisano January 16, 2011 Prijavi Share Napisano January 16, 2011 Kakve filmove volite i koji su po vašem kriterijumu najbolji filmovi koje ste gledali? Nevažno je da li su strani, ili domaći, koji su žanr, odnosno stariji ili pak novijeg datuma. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Boginja 1529 Napisano January 16, 2011 Prijavi Share Napisano January 16, 2011 Troy :uredu: Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Moon_Shadow 3 Napisano January 16, 2011 Prijavi Share Napisano January 16, 2011 Beli,beli svet...Nacho Libre...Let's go to prison...Munje...Dva sata kvalitetnog progama... Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Malena 178 Napisano January 16, 2011 Prijavi Share Napisano January 16, 2011 Ranije kad sam imala vremena da gledam filmove, gledala sam sve i svasta od najnovijh blokbastera do neke malo zaboravljene, kao i filmove koji su bili manje popularni. I uvek su mi se vise dopadali ovi poslednji. A ako trebam birati izmedju evropske i americke filmove, glasam za prve. Najvise volim trilere i drame, kao i filmove prema istinitim zivotnim pricama. Evo koji su mi filmovi izmedju top 10 i koje bih opet gledala - Woman on top, Malena , Misticna reka, Veronika Guerin, Zivot Dejvida Gejla, The Dreamers, Leon (ili negde prevode ga kao Profesionalac) , Crimson rivers .... a ima ih jos. Od novijih, preporucila bih da pogledate Salt - sa Andjelinom Jolie.... Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Smucalica 5972 Napisano January 16, 2011 Prijavi Share Napisano January 16, 2011 Malo je dobrih filmova tj da su onako, po mom ukusu... Volim triologiju ''Kum'' i ''Gospodar prstenova'' i još po neki od stranih mogu pogledati skoro pa uvek A od naših filmova neponovljivi ''Balkanski špijun'' i od novijih prvi deo ''Mi nismo anđeli''. Sve ostalo mogu gledati, ali mogu i zaobići... i ovako me samo bioskop može naterati da sedim dva sata i gledam film... u poslednje vreme baš i nemam vremena za takav vid opuštanja...:jok: Apolodor 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
ELA 1400 Napisano January 16, 2011 Prijavi Share Napisano January 16, 2011 Najbolji filmovi su mi oni, koje mogu da gledam po nekoliko puta a da mi ne dosade. Tak'i su: Kula od karata, Zelena milja, Avatar, Maratonci trce pocasni krug, Mi nismo andjeli I, Saputanje na jastuku, Visoke potpetice ...ima ih jos, ali o tom-potom :vez: Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Morpheus 5112 Napisano January 18, 2011 Prijavi Share Napisano January 18, 2011 Zavisi od raspoloženja. Volim filmove u globalu, ne znam da li bih mogao izdvojiti jedan žanr. Volim da film ima neku poruku, da izazove emocije u bilo kom obliku, da osetim da sam kvalitetno proveo tih sat i po vremena, da ih nisam uzalud bacio. Komedije obožavam, a "velike hitove" izbegavam u širokom luku, jer unapred ne volim ono što se svima dopada. Neki od filmova koje volim: Matrix Devojka od milion dolara (Million Dollar Girl) Gran Torino Nacionalno blago 1&2 (National Treasure) Pirati sa Kariba (Pirates of the Carribean) Baketova lista (Bucket List) 7 grehova (7 Pounds) Mamurluk (The Hangover) Ispit (Exam) Za sada toliko... :lol: Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Doktor Zo 12 Napisano January 19, 2011 Prijavi Share Napisano January 19, 2011 Iiih, bre! Šta ih ima!? Evo, pokušaću da navedem bar neke: - "Gospodar prstenova" - "Matrix" - "Terminator" - "XX vek" - "Amarkord" - "Treći čovek" - "Pevajući na kiši" - "Rašomon" - "Sedam samuraja" - "Čarobnjak iz Oza" - "Profesionalac" (srpski film) - "Maratonci trče poslednji krug" - "Most na reci Kvaj" - "Ko to tamo peva" - "Odiseja u svemiru 2001" - "Dina" - "Podvodni svet" - "Kum" - "Avatar" - "Prohujalo s vihorom" - "Građanin Kejn" - "Kazablanka" - "Brazil" - "Blade Runner" - "Afrička kraljica" - "Dugo putovanje u noć" - "Alien" - "Petparačke priče" Malo li je?! Naravno, ovo nije i redosled, već sam ih navodio kako sam se prisećao. Apolodor 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Turkmenbashi 937 Napisano January 26, 2011 Prijavi Share Napisano January 26, 2011 Evo prvi koji padaju na pamet: 1. Kum (prva dva dela treći mi je njaah) 2. Profesionalac (Žan Reno) 3. Poslednji Mohikanac 4. Bilo jednom u Americi 5. Dan obuke ajd ako se setim još, proširiću listu EDIT: kako li zaboravih ww2 tematiku 6. Pijanista 7. Šindlerova lista Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
zirne 78 Napisano January 26, 2011 Prijavi Share Napisano January 26, 2011 Namerno izdvajam samo tri filma.Hoću malo da vam dočaram kako je Novi Sad izgledao i dešavanja oko prikazivanja iole boljih filmova,tih davnih šezdesetih godina. Novi Sad je bio tada mala varoš u kojoj je svako svakog poznavao. Imao je tad i svojih sedam bioskopa i tri letnje bašte gde su prikazivani filmovi. Samo u centru grada su bila četiri bioskopa,koji su uvek bili puni posetilaca. Tapkaroši karata su radili skoro svako veče.Ali kad bi dolazio iole bolji film karata više nije bilo u prodaji,već samo kod tapkaroša. Karte su se prodavale i po nekoliko dana u napred,a na dan prikazivanja filma pre podne pre početka matinea tako da za posle podne nije ostajalo ni karte. Sećam se da sam i ja to radio a najbolja prodaja i najveća zarada je bila baš kad su prikazivana ova tri filma: Topovi sa Navarona Odavde do večnosti Prohujalo sa vihorom Od zarade na kartama od filma Odavde do večnosti sam kupio moje prve super rifle u komisionu. Od zarade na filmu Prohujalo sa vihorom sam išao prvi put u Trst i obukao se od glave do pete. A od Navarona sam kupio ja tapkaroš,od dugih tapkaroša 10 karata za Večiti derbi u Beogradu i vodio drugare na utakmicu. Podrazumeva se da ću pisati o ostalim filmovima. Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
ELA 1400 Napisano February 1, 2011 Prijavi Share Napisano February 1, 2011 (izmenjeno) Lilit me podsetila na jedan od omiljenih: Dobri Vil Hantig (odlicna radnja filma, i jos bolji* glumci), i setih se 'Petra Pana' kao omiljeTog iz detinjstva ............ae, onda i iz tineDZ doba - Kosa :kez: Izmenjeno February 1, 2011 od strane člana ELA nema :hipik: Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
paparaCica 97 Napisano March 3, 2011 Prijavi Share Napisano March 3, 2011 (izmenjeno) Pre kise (apsolutno ga preporucujem) Amercika istorija X Brat; ako ste ljubitelj ruskih pogledajte Pravila privlacnosti Dezurni krivci Cudesna sudbina Amelije Pulen Terminal Izmenjeno March 3, 2011 od strane člana paparaCica Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Morpheus 5112 Napisano April 18, 2011 Prijavi Share Napisano April 18, 2011 Five Minarets in New York Pet minareta u Njujorku Ko mi pomene nagradu Oskar posle ovog filma, pljunuću mu u lice. Upravo sam ga odgledao. Malo me filmova pre ovoga uopšte dotaklo, ovaj me je gotovo rasplakao. U gledaocima izaziva toliko različitih osećanja da ne bi stalo na sve stranice ovog foruma. Pokazuje svu besmislenost ljudske prirode. Pokazuje rezultate ljudske opsednutosti suludim idejama, izdajom, osvetom, besom... svim onim što nas sprečava da budemo ljudi. Film je poražavajuće realna slika današnjice i pretskazanje konačne propasti ljudskog roda. Posle ovog filma gotovo da joj se nadam. Malo sam rekao i potcenio sam film ovim tekstom, pogledajte, shvatićete. Ako ne shvatite... za vas nema nade. lenjivica 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Evilka 933 Napisano April 18, 2011 Prijavi Share Napisano April 18, 2011 Volim tacnije obozavam da gledam filmove. I moja bi lista bila poduza ali za pocetak samo par da navedem: Life Is Beautiful Chocolat The Lord of the Rings Dumb & Dumber A Night at the Roxbury Taken The Notebook The Next Three Days Prince of Persia: The Sands of Time .... A od domacih zna se: Maratonci trce pocasni krug Tito i ja Zona Zamfirova ... Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Rosebud 12 Napisano April 20, 2011 Prijavi Share Napisano April 20, 2011 Pocasno mesto zauzima American Beauty - to mi je all time favourite Zatim: - Dangerous Liaisons - Seven (kad smo kod ovog broja, volEm i "Seven Pounds" - i ne mogu da verujem da je preveden kao "Sedam grehova" ) - Unfaithful - The English Patient - The Reader - Changeling - Requiem for a Dream - Atonement - Primal Fear - American History X - The Pursuit of Happyness (ne, nije greska ) - Marley and Me - Monster's Ball - Bella Mafia - Slumdog Millionaire - Phone Booth - Sleepers - The Story of Us - Crash (2004) - Eyes Wide Shut - Borat - The Big Blue - Dead Poets' Society - Silence of the Lambs - The Pianist - Hair - One Flew over the Cuckoo's Nest - 21 Grams - Nell ... Jebiga, volim filmove :lol: ako_odem 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
believer 368 Napisano May 17, 2011 Prijavi Share Napisano May 17, 2011 1. malo ubistvo medju prijateljima (Deni Bojl) 2. Hotel od milion dolara (Vim Venders) 3. Nebo nad Berlinom (Venders) 4. Kika 5. Sitkom (Fransoa Ozon) 6. kill bill 2 7.Lisabonska prica (Venders) 8. Do kraja sveta (Venders) 9.Cetiri sobe 10. Varljivo sunce (Nikita Mihalkov) 11. Nocni portir 12. Violinista na krovu 13. Pariz,Teksas 14. Moj privatni Ajdaho 15. The cook the thief his wife and her lover 16. Izgubljeni u prevodu 17. Neki to vole vruce 18. Revolver 19. Bazen (Fransoa Ozon) 20.Delikatesna radnja 21.Amelija Pulen 22.Harly Barly 23.Slomljeno cvece ................................ .................... --- Update --- e da ,i Dogvil mi je bio sjajan... mrzi me da preturam po cedeovima da vidim sta sve jos imam.... bigrancer 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
bigrancer 640 Napisano June 7, 2011 Prijavi Share Napisano June 7, 2011 Pariz - Teksas Deca raja Obicni ljudi Kumovi .....( sva trojica ) Prava ljubav 12 gnevnih ljudi 4 sobe 2 dvocevke Bilo jednom u Ameriki Misticna reka Intervju s Vampirom Letnjikovac na zlatnom jezeru Leptir Vreme neznosti Konan Terminator 2 Divlja horda Secas li se Doli Bel i Bekstvo iz Sousenka.:) Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Karudijan 35 Napisano February 14, 2012 Prijavi Share Napisano February 14, 2012 1.Kum 1,2 2.Bekstvo iz Šoušenka 3.Petparačke priče 4.Šindlerova lista 5.Lice sa ožiljkom 6.Blistavi um 7.Bilo jednom u Americi 8.Sedam 9.Zelena Milja 10.Forest GumP Ima mnogo,ali me mrzi da pišem... Od domaćih: 1.Balkanski Špijun 2.Ko to tamo peva 3.Maratonci trče počasni krug 4.Nacionalna Klasa 5.Balkan Expres 6.Tesna Koža 7.Lude godine 8.Undergorund 9.Otac na službenom putu 10.Sećaš li se doli bel 11.Nacionalna klasa 12.Lajanje na zvezde.Mrtav Ladan,Varljivo leto 68,Lepa sela,Mi nismo Anđeli... Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
ako_odem 666 Napisano February 14, 2012 Prijavi Share Napisano February 14, 2012 Deer Hunter Sin city Crying games Inglourious bastards ...i takooo... :lazygirl: Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
crni biser 64 Napisano July 9, 2012 Prijavi Share Napisano July 9, 2012 -Schindler's List -Kika -Four Rooms -Slumdog Millionaire -High Heels -The Lord of the Rings -Harry Potter -The Avengers ... Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
GlorijaTreca 602 Napisano June 30, 2013 Prijavi Share Napisano June 30, 2013 (Nije po redosledu) Zemlja senki - Shadowlands (1993) Forest Gamp - Forrest Gump (1994) Društvo mrtvih pesnika - Dead Poets Society (1989) Bekstvo iz Šošenka - The Shawshank Redemption (1994) Pianista - Pijanista (2002) Peč Adams - Patch Adams (1998.) Lovac na jelene - The Deer Hunter (1978.) Blistavi um - A Beautiful Mind (2001) Dobri Vil Hanting - Good Will Hunting (1997) Mrs. Soffel (1984) Cigani lete u nebo - (1976) Šindlerova lista - Schindler's List (1993) Magnolia - Magnolia (1999) Rubljov - Andrei Rublev (1966) Sibirski berberin (1998.) Mizeri - Misery (1990) Blou - Blow (2001) Let iznad kukavičijeg gnezda - One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) Klavir - Piano (1993) Avijatičar - Aviator (2004) Admiral - (2008.) Kuća čudnih duša - The House of the Spirits (1993) Kad jaganjci utihnu - The Silence of the Lambs (1991) Život je lep - La vita è bella (1997) Imate poštu - You've Got Mail (1998.) Kineska kutija - Chinese Box(1997) Leptir - Papillon (1973) Ponoćni kauboj - Midnight Cowboy (1969) Bilo jednom na divljem zapadu - Once Upon a Time in the West (1968.) O jagodama i krvi - The Strawberry Statement (1970) Džo, i to je Amerika - Joe (1970) ... Apolodor 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
GlorijaTreca 602 Napisano July 2, 2013 Prijavi Share Napisano July 2, 2013 Svedok - Witness (1985) Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
GlorijaTreca 602 Napisano July 3, 2013 Prijavi Share Napisano July 3, 2013 Gorki mesec - Bitter Moon (1992) Engledski pacijent - The English Patient (1996) Ronin (1998.) Doba nevinosti - The Age of Innocence (1993) Blistavi um - A Beautiful Mind (2001) Nine 1/2 Weeks (1986) Talentovani gospodin Ripli - The Talented Mr. Ripley (1999) Devicanski izvor - The Virgin Spring (1960), "Jungfrukällan" (original title) http://www.port.rs/devicanski_izvor_jungfrukallan/pls/w/films.film_page?i_film_id=2395 Incident - The Incident (1967) Nocni portir - The Night Porter (1974) Lolita - (1997) Građanin Kejn - Citizen Kane (1941) At Close Range (1986) http://www.imdb.com/title/tt0090670/ Alkatraz - Birdman of Alcatraz (1962) Krila golubice - The Wings of the Dove (1997) Idi putem kojim te srce vodi - Va' dove ti porta il cuore (1996) Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Morpheus 5112 Napisano October 12, 2014 Prijavi Share Napisano October 12, 2014 You're Not You (2014) Za koplje najtužniji film koji sam ikad gledao. Za svaku preporuku, od mene čista desetka, ne mogu trenutno da se sastavim da bih ga opisao. Fantastičan film o poslednjim danima osobe obolele od teške degenerativne bolesti mišića (ALS). Smucalica 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
PetarPan88 1 Napisano October 21, 2014 Prijavi Share Napisano October 21, 2014 Pet omiljenih filmova: Dve čađave dvocevke Pijanista Pulp Fiction Zelena Milja Kišni Čovek Morpheus 1 Citat Link ka poruci Podeli na drugim sajtovima
Preporučene poruke
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.