Idi na sadržaj

Najbolja reklama je najgora reklama


Preporučene poruke

O ukusima vredi, i/ili ne vredi raspravljati.

Šta je to dobra, a šta loša reklama?

Koje karakteristike bi trebalo da poseduje, ona, koja se svrstava u kategoriju dobrih reklama?

Ono, što mi je interesantno, a to sam primetila i ovde, na forumu,

je sledeće: da je najbolja reklama, ustvari najgora reklama...

Zašto?

Loše reklame se duže pamte, više se o njima polemiše, na ovaj, ili onaj način,

ali je krajni cilj postignut, a to je, da se o proizvodu, potezu priča... i priča... do iznemoglosti.

Nauštrb (možda) odličnih reklama, koje ćemo odgledati sa zadovljstvom,

i zaboraviti - neko pre, neko kasnije.

Grešim li?

Da li je najbolja reklama, najgora reklama? :)

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

...

Šta je to dobra, a šta loša reklama?

Odgovor je veoma jednostavan. Dobra reklama je ona koja doprinese prodaji reklamiranog proizvoda ili usluge, a loša reklama je ona koja to ne uradi, odnosno čak i uradi suprotno.

Loše reklame se duže pamte, više se o njima polemiše, na ovaj, ili onaj način,

ali je krajni cilj postignut, a to je, da se o proizvodu, potezu priča... i priča... do iznemoglosti.

U ovoj rečenici, rekao bi, podkrale su se dve greške. Prvo, ne radi se lošim, nego o ružnim reklamama. A drugo, uglavnom se ne priča, mada se spominju, o proizvodima, nego se priča o ružnoći samih reklama.

Da li je najbolja reklama, najgora reklama? :)

Ovo ima svoj naziv u pravopisu, al' ja zaboravih kako se kaže kad spojiš dva suprotna, uzajamno isključiva, pojma. Preciznija i jasnija bi bila rečenica: "Da li je najbolja reklama najružnija reklama?".

----------------------

Mnogo odvratnih reklama me je navelo da si obećam da nikada neću kupiti to što mi preporučuju, bez obzira na kvalitet samog proizvoda.

Mnogo je i ružnih reklama, koje reklamiraju meni omiljene proizvode. Znači ovo bi spadalo u kategoriju loših reklama, jer me neće navesti da kupim to što one nude. Ali opet, to je samo moja kategorija, jer verovatno, a i sigurno, postoje i gomila ljudi kojima je ta reklama lepa i koji će zbog toga i kupiti proizvod.

Al' ima i mnogo lepih reklama koje se bave proizvodima sumnjivog kvaliteta. Može biti da će biti i ljudi kojima je ta reklama bljak. Stvar ukusa.

Znači, oni ukusi spomenuti u prvoj rečenici uvodnog posta odnose se na lepo i ružno, a ne na dobro i loše. Dobro i loše u propagandi, reklamiranju, ocenjuje se samo u računovodstvu, preko prihoda onoga koja reklamira.

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Znači, oni ukusi spomenuti u prvoj rečenici uvodnog posta odnose se na lepo i ružno, a ne na dobro i loše. Dobro i loše u propagandi, reklamiranju, ocenjuje se samo u računovodstvu, preko prihoda onoga koja reklamira.

Za sve što si napisao, skidam kapu :ok:

Tema o reklamama i jeste na ovom pdfu, zbog ukusa, neukusa,

a ne zbog finansijskog dobitka, ili gubitka, koji će se proizvesti, emitovanjem iste.

U tom slučaju bismo se prebacili na pdf. Ekonomija :uredu:

Ostavićemo računovođama da rade svoj posao.

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Cilj reklame nije da ona bude dobra ili loša, lepa ili ružna, već da ostavi utisak. Što trajniji, po mogućnosti, a najbolje da potraje do odlaska u prodavnicu. To ostavljanje utiska je najbolje (po onoga ko se reklamira) kad je suptilno, kad se poruka krije iza zanimljivog događaja, rečenice, šale. A to je upravo deo gde naši "reklameri" zabrljaju, pa reklama postane ili preduga ili iritantna ili s nedostatkom ikakve poruke ili sve troje zajedno. Tada se mora pribeći drugim sredstvima kako bi njen efekat bio bar malo vidljiv. Ili se plati MNOGO reklama po cenu da nas gledaoci zamrze, ili (zabeleženo od strane RRA) pojačavanju tona tokom trajanja reklama.

A ružnih kao ružnih (audio-vizuelno) ima poprilično. No, ono što je kupac spreman da plati i prihvati je ono što vidimo. U osnovi, koliko para toliko muzike.

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima

Na moj mozak ne deluju te beskrajno iritirajuce kao npr. ona za osugaravajuce drustvo gde chaleta na livadi strefi infarkt ili ispljunut krvav zub u lavabou za pastu, secam se scena ali da me ubijes ne znam koji OZ i koja pasta ali zato da me prenes u 3 ujutru znam na sta se misli kad se kaze "NIJE SVEJEDNO", "ILI JESI ILI NISI", "IMATE PRIJATELJE" itd.. Znaci, kratko, efektno i zilijon puta na dan. Mislim da te najbolje rade poso.

Link ka poruci
Podeli na drugim sajtovima
  • 8 meseci kasnije...
  • 2 godina kasnije...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...